top of page

10 סימנים שעלייך להניח לזמן מה לסיפור/ ספר שאת עובדת עליו:

1. כשאת טורחת לסיים את כל מטלות הבית לפני שאת פותחת מחשב. כלומר, אם את מוצאת את עצמך מנגבת את טביעות האצבעות על ידיות המקרר או מתעקשת לאוורר את הפוך כי יום שמש וזה או מכניסה עוד כביסה לבנה שכוללת במקסימום שלוש גופיות או מחליטה שאת אמא משקיענית ובא לך לפנק את הילדים בעוגת ביסקוויטים שלוש שכבות פודינג וניל פצפוצי שוקולד ותותים למרות שבתנור כבר נאפית עוגת אננס - זה זה.

2. כשפתאום יש לך מלא זמן פנוי ואת מתנדבת לוועד כיתה אפילו שאמצע שנה וכל ההורים בהלם כי הם לא ראו אותך בשום אסיפה או מסיבה מאז טקס קבלת ספר תורה בכיתה ב' ולא שוכחים לך שעזבת את קבוצת הוואצאפ שעתיים אחרי שנפתחה או שאת מגיעה לישיבה הראשונה וכולם מנסים לנחש אמא של מי את - זה זה.

3. כשאת מרגישה שנמאס לך מהגיבורה הראשית ברמה של בא לך להחליף לה את השם מ"גילה" ל"תחייה" או להשמין אותה או להתחיל לה נשירת שיער או לתקוע אותה באמצע כביש 6 בלילה עם פנצ'ר בגלגל ופתאום היא שומעת יריות וטנדר אחד עוצר ויוצאים ממנו שני גברים - זה זה.

4. כשאת קמה להכין נס קפה או כי נזכרת שלא לקחת ה B-12 יותר מפעמיים בשעה - זה זה.

5. כשאת שוכחת לעשות קונטרול S וכל הפרק האחרון צונח לתהום הווירטואליה ואת מזעיקה את הילדים שיבואו להציל אותך אבל בוקר שבת וכל הילדים שלך וברוך השם יש לך לא מעט עסוקים בלאכול את עוגת הביסקוויטים שלוש שכבות פודינג וניל פצפוצי שוקולד ותותים והם בכלל בהלם שאת אופה עוגות מחוץ לימי ההולדת שלהם - זה זה.

6. כשאת מפרסמת פוסט בפייסבוק במקום לכתוב.

7. כשחסרים לך שלושה סעיפים ובכל זאת את מפרסמת את הפוסט במקום לכתוב - זה זה.

8. (זה זה.)

(בתמונה - אמא משקיענית ומתוסכלת וילדים מרוצים)


15 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page